2009. december 28., hétfő

Ami felderítette kicsit a napom...

Sajnos még mindig folytatódik a meg nem értés, hogy miért vágyom egyedüllétre... ezért hogy ne a vitákat hallgassam (mert nálam nem a vita old meg semmit, hanem a beszélgetés), inkább képeket szerkesztettem, amikből tettem is ide néhány darabot. Valamiért most nagyon megfogott ez a könyv jellegű képkészítés. A kedvem nem igazán derűs, de akkor sem tudom elfogadni, hogy birtokolni vagy irányítani akarjanak... és egy Bika-val (csillagjegy) ezt elég nehéz elérni, hiszen a Bikák birtoklók... és ha nem engednek nekik, akkor megsértődnek, durcásak, morognak... és nem akarnak engedni sem abból, hogy valami ne úgy történjen, ahogyan azt ők akarják. 

De valahogy megérthetnék, hogy nem mindenkit lehet irányítani... hogy nem mindenki vágyik erre (sőt... valahol kiábrándító is), ők a tulajdonuknak szeretnek tekinteni mindent és mindenkit, de én nem vagyok senki tulajdona... főleg egy barátnőé nem. És most ezt vagy megérti és beletörődik vagy nem. Próbáltam elmagyarázni... de képtelenség volt megbeszélni vele így úgy döntöttem inkább hagyom mára és majd ha lenyugszik kicsit, akkor beszéljük meg inkább, mert hogy még meg is haragszik emiatt? Annyi minden van ami számomra érthetetlen. Ők nem tűrik ha őket birtokolni akarja bárki is (beszélt erről), ő viszont birtokolni akar mást.

Hát nem túl könnyű így. Az egyetlen, ami miatt jobb kedvem lett, az ez a gyertya, amit a kisfiamtól kaptam (ő csinálta egyedül), és aminek nagyon megörültem. :)